From: magi AT iki PISTE fi (Marko Grönroos)
Newsgroups: sfnet.keskustelu.uskonto,sfnet.keskustelu.uskonnottomuus
Subject: Re: Prisma evoluutio ti klo 19.05
Date: 30 Apr 2003 13:35:51 +0300

"Kimmo Mikonranta" <mikonranta AT hotmail PISTE com> writes:
> Skepsis ry:n keskustelupalstalla 30.3. 2000 L.Gröhn kijoittaa:
>
> "Nokian kirkkoherra Markku Koivisto uskottelee, etta kirkkosalista
> löytyy jumalan lähettämiä kultahippuja ja timantteja:

Lienee mainoskampanja, tarkoitettu vetoamaan ahneisiin. Sinällään sen
verran häikäilemätön, että olen entistä vakuuttunempi siitä, ettei
herra kirkkoherralla ole ihan puhtaat jauhot pussissa.

Edellinen säie: Ateisteille ja muille epailijoille pikku haaste
Seuraava säie: Ateisti nolasi itsensa televisiossa
[Muut säikeet] [Muut uutisryhmät]